Specjalista ds. marketingu

Białystok, podlaskie

Nasze wymagania:

przygotowanie newsletterów oraz informacji prasowych,

odpowiedzialność za komunikację wizerunkową w social media,

opracowanie oraz koordynacja działań marketingowych w zakresie eventów (targi, wydarzenia branżowe etc.),

bieżące wsparcie marketingowe pozostałych działów w firmie,

współpraca z dostawcami zewnętrznymi (graficy, agencje reklamowe),

monitorowanie mediów branżowych i ogólnych,

redagowanie artykułów w polskich i zagranicznych czasopismach,

analiza skuteczności podejmowanych działań, raportowanie wyników pracy do Zarządu


Nasze oczekiwania
  • min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych ze szczególnym naciskiem na doświadczenie w zarządzaniu marką i prowadzeniu kampanii
  • mile widziane doświadczenie w pracy w branży „AGRO”
  • wykształcenie wyższe marketingowe lub pokrewne
  • znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • samodzielność, kreatywność i inicjatywa
  • dyspozycyjność

Nasza oferta
  • praca umożliwiająca realizację własnych pomysłów i rozwiązań
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer etc.)
  • możliwość osobistego i zawodowego rozwoju